
Слава Денис, член совета ADC*UA, и креативный директор Cheil Ukraine узнала еще больше деталей у победительниц The Greatness Challenge 2018 Марии Чаплинской и Ирины Блиновой
Слава: Як придумали ідею?
Ідею ми придумали утрьох!
Наштормили всякого. Подивились на те всяке. Почали сперечатися із-за того всякого. Досперечалися. Одна сказала, що ми і так не виграємо. Інша все ж таки надіялась. У той момент усі зірки зійшлись в одну, з лого ADC*E. Вирішили – краще робити прогнози на фестивальні кейси, ніж на наш виграш.
Далі пішло-поїхало. Сценарій. Сайт. Відео. Монтаж.
Часто зупинялися. Змінювали сценарій. Сітка на сайті постійно кудись їхала. Вишукували вдалі кадри. Потім уроки Final Cut Pro. Ой.
Якщо знаєте уроки з хорошою озвучкою, надішліть нам в особисті. Дякуємо! І ще дуже дякуємо за всі рекомендації, поради та можливості ADC*UA та Aimbulance.
Слава: Ви побували на фестивалі. Що вас найбільше здивувало, розчарувало, надихнуло?
Ми спостерігали за роботою журі у різних категоріях. Іра — Graphic Design. Маша — Film&Radio.
Здивувала кількість та різноманітність робіт.
Розчарувало… Деякі кейси не дивилися до кінця.
Надихнули знайомства з відомими креативщиками. Їх було настільки багато, що запам’ятати всі імена просто анріал. Ми підготувались: зробили скріншоти їхніх імен та фоток із сайту. Коли підходили знайомитись, ніколи не помилялись.
З ким із креаторів познайомились?
Розповімо, як познайомились з Амі Хасаном.
За день до фестивалю він пошерив пост із fb-сторінки нашого проекту. Ми дуже зраділи. Ми ДУЖЕ зраділи, що Амі звернув увагу на AD*BET. Тому привід підійти у перший же день фестивалю ми мали. Так і познайомилися. Перше, що він сказав: «Вам вдалося зачепити журі». Тоді хотілося плигнути «вище неба», як співає сучасний український класик. Але це ще не все. Коли підійшов його знайомий, Амі Хасан представив нас і почав переказувати ідею нашого проекту. Тепер зрозуміло. Якщо сам президент ADC*E розповідає вашу ідею та деталі кейсу для інших, з цього вийде щось хороше.
І ще з нашими познайомились. Привіт, Денис. Привіт, Маша.
Слава: Що цікавого почули на лекціях?
Neil Christie, CEO at Wieden + Kennedy, сказав, що немає ніякого ідеального сценарію для креативу. Просто залишайтесь open-minded. І не перетворюйтеся на фахівців, які настільки фахівці, що самі придумують споживача та його інсайти. Так не можна, потрібно виходити в люди та спілкуватися з ними. Ну, ми встали і пішли. Joke!
Слава: Які роботи вас зачепили найбільше?
Film&Radio:
Кейс Kid’s Dream, який отримав золото за свою інсайтність.
І ще Electric Love, який отримав лише шортліст за свою клішованість. Професійне журі так сказало.
Коротка версія —
Повна —
Graphic Design:
Звичайно, The ticket-shoe. У Барселоні вони знадобилися б, проїзд там недешевий.
Сподобалася робота Design and Architecture Norway, яка отримала срібло. Крутий приклад інтерактивної айдентики в різних просторових моделях.
Слава: Опишіть дух фестивалю
Із ADC*E круто фестивалити. Чітка організація. Супер локація. Цікаві спікери. Відкриті та привітні люди, які легко погоджуються написати тобі що-небудь для натхнення.
Чого вартий ADC*E board, який віддав перевагу нашій ідеї. Ідеї, яку ми придумали утрьох — копірайтер, джуніор арт-директор і малесенький джуніор джуніора арт-директора, який через 3 місяці з’явиться на світ. Зараз робимо лише ставки, чи захоче пов’язати майбутнє з рекламою. Часу ще багато.
Слава: Які плани?
У планах, щоб «The winner is… Ukraine» частіше звучало зі сцени міжнародних рекламних фестивалів. Далі буде!